حب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

حب

احلى منتدى حب فى العالم

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ماركوني
عضو مشارك
ماركوني

ذكر عدد الرسائل : 33

كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها Empty
مُساهمةموضوع: كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها   كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها Icon_minitimeالإثنين سبتمبر 29, 2008 12:19 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
موضوع النهرده غير اي موضوع لو عاوز اي حاجه اطلبها في الموضوع هنا وجرب واطلب مش هتخسر حاجه...
نوع الطلبات مفتوح يعني اي حاجه تخطر على بالك اطلبها هنا ليه لا ...
عاوز العاب موجود عاوز برامج موجود شروحات برامج او كركاكات او اي حاجه عاوزها للكبيموتر عموما وفيه جواك اي طلب او سؤال ومش لاقي اجابه هنا تلاقيه باذن الله...
خلصنا عالكمبيوتر نخش عالطلبات التانيه محتاج نصيحه في حياتك...واقع في مشكله ... عاوز تتقدم لوظيفه وقلقان ... عاوز تعمل مشروع ومش لاقي فكره .. عاوز نصيحه في حياتك العاطفيه (ولا اقولك بلاش عشان متدعيش عليا بعد كدا) ... عاوز يا عم c.v اي حاجه في حياتك وبتفكر فيها او مشكله اعرضها هنا وانا هساعدك ان شاء الله
الموضوع جديد من نوعه وغريب شويه بس قولت لو بايدي اساعد هساعد يعني اي حاجه هتطلبها موجوده ان شاء الله ومتقلقوش ده كله مجاني شامل مصاريف الشحن يعني Very Happy
كل ال عليك تتصل ب ... قصدي تفكر... نفسك في ايه (سامع واحد بيقول كماننا في اخر الفصل يسكت بدل ما اجيله) Laughing محتاج ايه في حياتك ...واقع في مشكله لا قدر الله وقول هنا وان شاء الله تلاقي الحل...
انا يا جماعه مش عامل فيها طارق علام وكدا بس الامر اني عاوز اساعد الناس باي صوره وده هدفي فعلا ... دلوقتي انت بتحلم بايه وعاوز ايه خش وقوووووول متخافش
بودى
مشرف
بودى

ذكر عدد الرسائل : 242
المزاج : فل خالص فايق ورايق

كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها Empty
مُساهمةموضوع: كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها   كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 30, 2008 1:19 am

انا عايز اتجوز دلوقتى عايز عروسة

كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها Ahmed-10
soma
عضو فضى

انثى عدد الرسائل : 230

مُساهمةموضوع: رد: كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها   كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 06, 2008 7:53 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هدورلك على عروسه متشلش هم بس قولى المواصفات الى انت عايزها وانا ادورلك
بودى
مشرف
بودى

ذكر عدد الرسائل : 242
المزاج : فل خالص فايق ورايق

مُساهمةموضوع: كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها   كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 06, 2008 9:45 pm

بصى لنفسك فى المراية ودورى بقى وعيشى حياتك

كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها Ahmed-10
soma
عضو فضى

انثى عدد الرسائل : 230

مُساهمةموضوع: رد: كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها   كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها Icon_minitimeالخميس أكتوبر 09, 2008 11:21 pm

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
قد الحب
المدير العام
قد الحب

انثى عدد الرسائل : 805
المزاج : محتااااره

مُساهمةموضوع: رد: كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها   كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 27, 2008 10:22 pm

ايه ده ايه ده

ايه ياعم بودى نحن هنا

كدا عينى عينك

على فكره

طلباتك صعبه علينا

خفها شويه

وثانكس ماركونى

ومنورنا يا جميل

بس انت مختفى معرفش ليه

هى موحه زعلتك مننا ولا ايه

كل ال بتحلم بيه واكتر... لو نفسك في اي حاجه خطرت على بالك تعالى اطلبها هنا وانت تلاقيها وميهمكش الجيران لبعضيها
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» بتحلم بلعبه ..اطلبها مني هتلاقيها دليفري على باب هاردك
» صور فندق تعالى بص
» صور تسبح الله تعالى
» الحب دا بجد حاجه جميله اوى اوى اوى
» لو خايف على نفسك متدخلش؟...